• Italiano produkto
  • VIKE
  • Kontaktujte nás
    +421 915 739 997
    Po - Pia: 8:00 - 16:00
  • je prázdny
    za 0.00 €

Všetko o nákupe

Nákup v internetovom obchode

  1. Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému
  2. Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku vložiť do košíka. Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
  3. Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo políčka alebo stlačení Enter. Ak ste s výberom spokojní, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
  4. Zvoľte spôsob dopravy a platby
  5. Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
  6. Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku.
  7. Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
  8. Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

Doprava zásielok na Slovensko

Spôsob dodania tovaru

  • Kuriérska služba SPS 
  • Osobný odber na našej prevádzke Vike - Považská Bystrica, po telefonickej dohode termínu

Doba expedície tovaru

  • Tovar skladom expedujeme priebežne v poradí podľa dátumu prijatia objednávky. Doručenie obvykle trvá 1 až 3 pracovných dní od dátumu prijatia objednávky.  Zásielka je odoslaná  v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob zobrazených pri produkte.
  • Denná uzávierka objednávok je 12:00 hod..
  • O dodacej lehote momentálne nedostupného tovaru Vás budeme na požiadanie informovať

Poštovné

Cena za prepravné a balné 

K nákupu účtujeme v rámci SR prepravné a balné bez dobierky:

  • Balík štandard do 2 kg  - 5,10 €
  • Balík štandard do 10 kg  - 5,90 €
  • Balík štandard do 20 kg  - 7,90 €
  • Balík štandard do 30 kg  - 13,10 €
  • Balík štandard do 40 kg  - 18,30 €
  • Balík štandard do 50 kg  - 22,60 €
  • Balík štandard do 60 kg  - 26,90 €
  • Balík štandard do 70 kg  - 31,20 €
  • Balík štandard do 80 kg  - 35,50 €
  • Balík štandard do 90 kg  - 39,80 €
  • Balík štandard do 100 kg  - 44,10 €
  • Balík štandard do 110 kg  - 48,40 €
  • Balík štandard do 120 kg  - 52,70 €
  • Balík štandard do 130 kg  - 57,10 €
  • Balík štandard do 140 kg  - 61,40 €
  • Balík štandard do 150 kg  - 65,50 €

K nákupu účtujeme poplatok za dobierku 1,3 €:

Možnosti platby

  • Dobierka
  • Platba prevodom
  • Hotovosťou na našej prevádzke - Považská Bystrica

Pri platbe prevodom - doprava na Slovensko - použite prosím:

- IBAN: SK82 0900 0000 0003 6251 6530 Slovenská sporiteľňa, a.s. SWIFT: GIBASKBX
- Ako variabilný symbol uveďte číslo objednávky.
- Konštantný symbol 0008.
- Do správy pre príjemcu uveďte Vaše meno.

Tovar bude vyexpedovaný po pripísaní platby na náš účet.
Ak zákazník neuhradí objednaný tovar do 10 kalendárnych dní, zaniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou Vike .Týmto si vyhradzujeme právo objednávku zrušiť.

Osobný odber

Pri výbere možnosti osobného odberu získate k objednávke PIN kód. Vďaka tomuto PIN kódu môžu zásielku na našej predajni prevziať aj osoby, ktoré nie sú uvedené vo fakturačných alebo dodacích adresách, napr. Váš rodinný príslušník alebo zamestnanec. Viac info na https://talianskecestoviny.sk/m/osobny-odber-26/

Informácie o produktoch

Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty a subvarianty, aktuálne skladové zásoby, rôzne identifikačné kódy a v niektorých prípadoch návody, videá alebo technické dokumenty na stiahnutie. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.

Poistenie tovaru

Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.

Sledovanie zásielok

O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email a pri odoslaní aj formou SMS. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky.

Reklamácia tovaru

Na všetok tovar poskytovaný v našom eshope poskytujeme záruku xxx mesiacov od zakúpenia tovaru podľa druhu tovaru. V prípade reklamácie prosím prejdite do sekcie Reklamácie (registrovaný užívateľ) alebo vyplňte formulár na Reklamačný protokol, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.

Servis tovaru

Niektoré produkty majú sieť svojich autorizovaných servisov. Riešenie problému v záručnom ale aj pozáručnom servise tak môže byť pri autorizovaných servisoch rýchlejšie a lacnejšie. Sieť vybraných autorizovaných servisov Vám poskytneme ak nás budete kontaktovať.

Často kladené otázky (FAQ)

Posielate tovar do zahraničia?
Áno, pre bližšie informácie nás kontaktujte alebo v košíku vyberte možnosť pre konkrétnu krajinu.

Poradíte mi s výberom?
Áno a veľmi radi! Stačí nás kontaktovať cez dostupné komunikačné kanály.

Čo je to „bežná cena“?
Bežná cena uvádzaná pri produktoch je cena odporúčaná výrobcom alebo distribútorom pre maloobchod.

 
Súbory cookies používame pre správne fungovanie našej webovej stránky a jej funkcií. Pomocou súborov cookies si tiež napríklad pamätáme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pre vás relevantnosť zobrazovaných reklám, počítame návštevnosť stránok a pamätáme si vaše nastavenia vykonané na stránke.